Jeg foreslår...

Eksport av kontakter

Til CSV, ODS eller lignende.

9 stemmer
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
logg deg inn
Sjekk!
(tenker ...)
Angre
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg godtar vilkår for bruk

Du vil motta en bekreftelses-epost med en link for å generere et passord (valgfritt)

Innlogget som (Logg ut)
    Du har igjen! (?) (tenker…)
    anonymousanonymous delte denne ideen  ·   ·  Flagg idé som upassende…  ·  Admin →
    planlagt

3 kommentarer

logg deg inn
    Sjekk!
    (tenker ...)
    Angre
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg godtar vilkår for bruk

Du vil motta en bekreftelses-epost med en link for å generere et passord (valgfritt)

Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Andreas Kjeldsberg PihlAndreas Kjeldsberg Pihl sa  ·   ·  Merk som upassende

Vil gjerne gi denne en liten dytt, siden det er en funksjon jeg også savner. Problemet med den manuelle klipp-og-lim-løsningen er at man ikke får med merkelapper, ettersom de ikke vises i opplistingen.

• Anders SteinleinAdminAnders Steinlein (Daglig leder, MailMojo) sa  ·   ·  Merk som upassende

Tenkte komme med en liten veiledning på hvordan man manuelt kan "eksportere" kontakter enn så lenge inntil denne saken blir implementert:

1. Gå til «Vis kontakter» på listen du ønsker eksportert.
        2. Gjør eventuelle filtreringer i høyrekolonnen ut i fra kontakter du ønsker eksportert. F.eks. vise bare avmeldte dersom du ønsker å hente ut akkurat disse.
        3. Ved behov, rull ned til bunnen av tabellen og sett at et større antall kontakter vises samtidig. Maks er 250 per side.
        4. Marker radene i tabellen, fra første kontakt i topp til siste i bunn. Kopier markeringen.
        5. I Microsoft Excel eller OpenOffice Spreadsheet, lim inn kopierte kontakter. Begge disse programmene skal være såpass smarte at de automatisk klarer å dele opp de kopierte kontaktene i korrekte rader og kolonner.

Håper dette var til hjelp enn så lenge! :)

Knowledge Base og Helpdesk